sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Monipuolisen blogin palkinto.

Kiitän tästä palkinnosta Juliaa. On kiva jos pidät blogistani :)


Säännöt tässä palkinnossa on:

1. Laita linkki henkilöstä jolta sait tämän.
2. 7 asiaa itsestäsi.
3. Lähetä tämä 15 uudelle bloggaajalle.
4. Ilmoita blokkaajille, että ovat saaneet palkinnon.


Tietoja minusta:

- Olen naimisissa, äiti pojalle ja tytölle ja mummi Veralle ja Veetille.
- Tykkään tehdä käsillä, askarrella, ommella ja neuloa ja tehdä lisää puutöitä jos pystyisin .
- Kyllä.. tykkään ottaa valokuvia, esim. lomareissuilta on paljon kuvia.
- Tykkään matkustaa, kaukaisin paikka missä olen käyny on Uusi -Seelanti.
- Tykkään keväästä ja kesästä.
- Asun omakotitalossa maalla,  lapissa.
- Olen tosi huono, tämmösissä jutuissa missä pitää kertoa itsestä :)


On tosi vaikeaa valita kelle jatkaa tätä, kun on niin paljon ihania  blogeja, on tosi, tosi vaikeaa.
Mutta nyt tälläkertaa näin.

Tagged blogit

9 kommenttia:

  1. Kiitos, on aina mukavaa jos joku pitää aikaansaannoksistani. Mutta ethän tykkää huonoa jos en kuitenkaan jatka tätä.Olen vielä niin uusi täällä ja tosi huono kirjoittamaan itsestäni, jonka myös näkee blogistani. Mutta tuon karpparin blogi osoitteen vien mennessäni. ;)

    VastaaPoista
  2. Hei Merisini. En tykkää huonoa, on tosi vaikea mullekkin, en millään osaa kirjoittaa itsestäni, ja muutenkin näkee etten paljon kirjoittele blogiini. Ainakaan vielä, olenhan vajaan vuoden blogia pitänyt.

    VastaaPoista
  3. Oi joi, suurkiitos sinulle--olen yllättynyt:))
    Mutta arvaa, olen nyt tosi tylsä kun en jaksa tätä laittaa eteenpäin....minulla on kuitenkin hyvä syy.Ensi perjantaina saan uuden kotini avaimet ja aivan ihana muutto edessä--kunhan vaan jaksais pakata!!

    VastaaPoista
  4. Onnittelut palkinnosta!
    Siitä tuli mieleen, olen melkein unohtanut yhden tunnustuksen..

    VastaaPoista
  5. Kiitos!! :)
    Pitää alkaa miettiä tunnustuksia :D

    VastaaPoista
  6. Voi kiitos sinulle kovasti :)

    VastaaPoista

Kiitos kaikista kommenteista. Mukava kun kävit blogissani.♥